Навчальний рік 2022 / 2023: матеріали для роботи

Державний стандарт базової середньої освіти wym-165870287418
Різниця між освітніми програмами wym-1658703529636
Модельні навчальні програми для 5 - 9 класів НУШ wym-1658703997516
Н
авчальні програми для 5-9 класів wym-1658704488180
Н
авчальні програми для 10 - 11 класів wym-1658704647668
Н
авчально - методичні матеріали wym-1658704747550

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Дистанційна форма організації освітнього процесу в умовах воєнного стану є найбезпечнішою та найоптимальнішою. Під час організації освітнього процесу варто використовувати модель дистанційного навчання у синхронному й асинхронному режимах. Оскільки освітній процес здійснюється із застосуванням технологій дистанційного навчання, необхідно повторити з дітьми правила роботи з онлайн-платформами, інструменти спільної роботи з документами та засоби групової діяльності й комунікації. Під час проведення онлайн-уроків бажано залучати учнів до активної роботи, висловлювання своїх ідей та пропозицій, надавати можливість їм спілкуватися між собою.
Електронні варіанти підручників представлені в електронному варіанті на сайті ІМЗО wym-1658695756081 Під час підготовки до уроків української мови та літератури пропоную ознайомитися з інтернет-ресурсами:

  • Відеоуроками з української мови та літератури за шкільною програмою на каналі YouTube
  • Відеоуроками з української мови та літератури wym-1658696396363
  • Експрес-уроками О.Авраменка wym-1658696240169
  • Уроками української мови на Урок.ОСВІТА.UA wym-1658696841260
  • Відеорепетитором української мови wym-1658696997013
  • Українська мова. 200 балів. Olga Ryaba wym-1658697184708
  • Курсами на EdEra wym-1658697309068 та Prometheus wym-1658697478157 У нинішніх умовах ми повинні перемістити фокус уваги з академічних успіхів на підтримку й нормалізацію психічного стану учнів. Варто надати перевагу формувальному оцінюванню, бо реалії сьогодення впливають на всіх учасників освітнього процесу й відповідь учня на уроці може не відображати повною мірою рівня знань. Під час онлайн-уроків варто проводити консультації з дітьми, інтегровані уроки, навчальні заняття-бесіди, полілоги та творчі заняття. Варто приділяти увагу роботі в асинхронному режимі: – спілкування у месенджерах (Telegram, WhatsApp, Viber); – робота з онлайн-ресурсами (Всеукраїнська школа онлайн wym-1658697708598, Всеосвіта wym-1658697905525 ,LearningApps.org wym-1658698110686 На урок wym-1658698228158 тощо); – виконання дітьми вправ та завдань, що передбачають психологічне розвантаження, техніки врегулювання емоційного стану тощо. Завдання можуть передбачати читання літератури, перегляд фільмів, прослуховування аудіокниг wym-1658697797613 малювання, інші творчі заняття, що можуть допомогти зняти психічне та емоційне напруження. Для організації освітнього процесу використовую різноманітні платформи (Zoom, Skype, Meet тощо). Також можна й варто використовувати різноманітні сервіси Google, онлайн-тести, месенджери тощо. Важливо обирати ті сервіси, що добре працюють на смартфонах або доступні ще й в режимі офлайн. Адже інтернет буває нестабільним, комп’ютери та ноутбуки можуть «не тягнути» важкі програми. У багатьох регіонах залишається недостатньо якісний зв'язок та доступ до інтернету. Саме тому, аби все ж таки освітній процес відбувався, із 14 березня 2022 року стартував освітній проєкт «Навчання без меж», який передбачає трансляцію відеоуроків для учнів 5-11 класів за всеукраїнським онлайн розкладом wym-1658698495168 . Усі уроки можна переглядати на платформах онлайн-телебачення MEGOGO, Київстар ТБ, 1+1 video, sweet.tvяк у прямому ефірі, так і в будь-який зручний час абсолютно безкоштовно. Як зазначила Державна служба якості освіти на уроках української мови та літератури вчителю варто зосередити роботу навколо чотирьох видів мовленнєвої діяльності: слухання й говоріння, читання та письма. Орієнтування на види мовленнєвої діяльності, а не на конкретні теми чи твори сприятиме підтримці навчальної ініціативності, самостійності та відповідальності учнів, що є основою вміння вчитися. Добираючи навчальні завдання, бажано уникати одноманітності, репродуктивності, натомість збільшивши кількість завдань творчого спрямування, щоб сприяти вивільненню позитивних емоцій, підтримці віри дітей у власні сили й можливості. Не слід забувати про те, що на уроках української мови та літератури ми не тільки вивчаємо програмовий матеріал, але й, засобами художнього слова, формуємо відданих патріотів, цілісних особистостей, інноваторів, здатних бути мобільними та швидко реагувати на зміни. Алгоритм дій вчителя під час вмикання сигналу «Повітряна тривога!»
  1. Перш за все ознайомте учнів із цим алгоритмом дій у час, коли не оголошений сигнал « Повітряна тривога!», проте кожного разу, коли трапляється така ситуація, проговорюйте його для дітей.
  2. Демонструйте впевненість у своїх діях. Спокійно повідомте учням, що оголошено сигнал «Повітряна тривога!»
  3. Акцентуйте увагу учнів фразою «Зараз ви йдете в безпечне місце, встановлене правилами вашої сім’ї»
  4. Нагадайте учням, що їм необхідно натиснути кнопку «Вийти з конференції», а потім – виключити комп’ютер.
  5. Зверніть увагу учнів на те, що після сигналу «Відбій тривоги» вони повинні доєднатися до уроків за розкладом.
  6. Дочекайтеся, щоб усі учні, які присутні на уроці, вийшли з онлайн- зв’язку й самі перейдіть до безпечного місця. Ми маємо розуміти, що діти зараз, усі без винятку, травмовані психологічно та емоційно. Тому варто звертати увагу на стан дітей і допомагати їм впоратися зі складнощами. Рекомендуємо спробувати органічно «вплести» в уроки прості вправи для підтримки та стабілізації психоемоційного стану учнів. Багато порад, які допоможуть впоратися з цим завданням, ви знайдете в Telegram-каналі «Підтримай дитину» wym-1658700495755. Також допоміжні матеріали розміщено на сайті МОН. wym-1658700933996

Шановні здобувачі освіти Возсіятського ліцею та батьки здобувачів освіти!

/Files/images/5_klas/изображение_viber_2021-03-14_16-57-41чччч.jpg

Вас вітає вчитель української мови і літератури Возсіятського ліцею Діордіца Валентина Анатоліївна. Сьогодні перед кожним із нас постало питання ефективної співпраці в умовах карантину. В даний час дистанційне навчання - єдина можливість здобувати знання. Для постійного спілкування зі здобувачами освіти та їх батьками створено групи у Viber для кожного класу. Це дає можливість обговорювати теми, завдання, проблеми та здійснювати обмін інформацією. Для організації навчання використовується також електронна пошта - стандартний сервіс Інтернету, що забезпечує передавання повідомлень у формі програм, графіків, відео. На моїй сторінці ви також можете знайти матеріали для навчання та відповіді на запитання, які вас цікавлять.
/Files/images/5_klas/ррр.jpg

Оцінювання в дистанційному навчання : запитання - відповідь
wym-1586636080005

/Files/images/5_klas/изображение_viber_2021-03-20_23-28-10.jpg

/Files/изображение_viber_2021-03-10_16-03-38.jpg

/Files/images/5_klas/изображение_viber_2021-03-10_16-03-55.jpg

/Files/images/5_klas/я 3.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 699

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.