4 клас Відеоурок з інформатики 9 клас. Комп'ютерна графіка. Інформатика. 8 клас. Урок 64. Додавання зображеньІнформатика. 8 клас. Урок 64. Додавання зображень Інформатика. 8 кл. Урок 62. Використання прапорцівІнформатика. 8 кл. Урок 62. Використання прапорців Інформатика. 8 кл. Урок 59. Введення данихІнформатика. 8 кл. Урок 59. Введення даних Інформатика. 8 кл. Урок 57. Властивості та методи елементів керуванняІнформатика. 8 кл. Урок 57. Властивості та методи елементів керування Інформатика. 8 кл. Урок 33Інформатика. 8 кл. Урок 33 Інформатика. 8 кл. Урок 28Інформатика. 8 кл. Урок 28 Інформатика. 8 кл. Урок 26Інформатика. 8 кл. Урок 26 Інформатика. 8 кл. Урок 24Інформатика. 8 кл. Урок 24 Урок 18. П.р. №5 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням»Урок 18. П.р. №5 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням» Урок 20. Підсумковий урок з теми «Алгоритми з повторенням і розгалуженням»Урок 20. Підсумковий урок з теми «Алгоритми з повторенням і розгалуженням» Інформатика 7 клас, відео-урок на тему Інформатика 7 клас, відео-урок на тему "Опис моделей у середовищі програмування Скретч" Інформатика. 7 кл. Урок 32 - Алгоритми та програми. Опис моделі у середовищі програмуванняІнформатика. 7 кл. Урок 32 - Алгоритми та програми. Опис моделі у середовищі програмування Урок 20 Програмування гри Урок 20 Програмування гри "Пінг-Понг" у Scratch. Iнформатика 6 клас Урок інформатики, 6 клас, тема: Урок інформатики, 6 клас, тема: "Вкладені алгоритмічні структури розгалуження", вч. Тарасенко О.Є. Проект Проект "Космічна подорож". Скретч 3.0. 6 клас Інформатика 6 клас 23 урокІнформатика 6 клас 23 урок Інформатика 6 клас 23 урокІнформатика 6 клас 23 урок Змінення значень властивостей. Практична робота.Змінення значень властивостей. Практична робота. Лінійні алгоритми 5 класЛінійні алгоритми 5 клас Відкриття 30. Зміна виконавця в середовищі СкретчВідкриття 30. Зміна виконавця в середовищі Скретч 5 клас. Алгоритми з повторенням5 клас. Алгоритми з повторенням Інформатика 5 клас. Алгоритми та програми. Цикли з лічильником. Малювання у Скретч.Інформатика 5 клас. Алгоритми та програми. Цикли з лічильником. Малювання у Скретч. Інформатика, 2 клас. Середовище програмування СкретчІнформатика, 2 клас. Середовище програмування Скретч 2 клас. Інформатика. Урок 30 2 клас. Інформатика. Урок 30 "Зміна виконавця у середовищі Скретч" Урок інформатики. 2 клас. Створення малюнків у Scratch за готовим алгоритмомУрок інформатики. 2 клас. Створення малюнків у Scratch за готовим алгоритмом Інформатика 2 клас НУШ. Алгоритми. Як план та інструкція впливають на виконання завдання?Інформатика 2 клас НУШ. Алгоритми. Як план та інструкція впливають на виконання завдання?

https://youtu.be/wLRjjaOf3IY

https://www.youtube.com/watch?v=N7wF8pxSzVY

https://www.youtube.com/watch?v=cPnEByIMmfY

3 клас

https://www.youtube.com/watch?v=NNzQ1sGLBNI

https://www.youtube.com/watch?v=nGZzT4dDblA

https://www.youtube.com/watch?list=PLJKEfP9PRnx5QOiIlP08Oc_NhgUwZnbD_&v=TZcWC5k0NuM

https://www.youtube.com/watch?list=PLJKEfP9PRnx5QOiIlP08Oc_NhgUwZnbD_&v=o2fftn2YO7s

https://www.youtube.com/watch?list=PLJKEfP9PRnx5QOiIlP08Oc_NhgUwZnbD_&v=TZcWC5k0NuM

Кiлькiсть переглядiв: 283

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.